piątek, 19 kwietnia 2013

Na dokładkę do powitania prawdziwej wiosny...

Witajcie Kochani!


Na dokładkę do powitania prawdziwej wiosny dołączam się prawdziwie wiosennymi kolorami, które goszczą własnie na moich paznokciach. Zachciało mi się orzeźwiającej mięty... Tak wiec, sięgnęłam bez wahania po lakier H&M "Norwegian Sky" (chociaż w moim przypadku chyba raczej pasuje "Swedish sky" :P ). Czekając aż lakier wyschnie, musiałam oczywiście spoglądać na niego z częstotliwością 5 razy na sekundę ... A na koniec bardzo jednoznacznie stwierdzić: " Booooooooriiiing!!!"

Tak wiec na zwykłej mięcie musiała zagościć jakaś odmiana. Bardzo podoba mi się połączenie pudrowego różu z miętą  więc sięgnęłam również po taki lakier (nie podam numeru, bo to moja własna mieszanka). A na koniec trochę kresek i kropek... To jest w sumie dziwne uczucie, kiedy nie mam zielonego pojęcia co namalować, ale przykładam rękę z linerem do paznokcia i wzór się tworzy na poczekaniu. 

Wyobraźcie sobie miny klientek, które niezdecydowanie mówią: "Pani Aniu, niech Pani coś wymyśli."
a potem z przerażeniem w oczach patrzą na kolory po jakie sięgam, podsumowując efekt końcowy: "Super!"
To chyba najlepsza nagroda w moim zawodzie! 

A to efekt końcowy moich fanaberii:


Co sadzicie o takim połączeniu? A może taki wzór sprawdziłby się również w innym zestawie kolorystycznym?

ANIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz