sobota, 11 maja 2013

Pomyslowo o korektorze

Witajcie Kochani!


Okolo zeszlego tygodnia wykonczyl mi sie najjasniejszy odcien korektora w mojej Sephorowskiej paletce korektorow. Znajdowaly sie w niej dwa odcienie cieliste, jasno zielony i jasno fioletowy. Oczywiscie najbardziej popularny to ten cielisty, a ja zuzywalam najwiecej jasniejszego odcienia. No i co teraz, paletka w 3/4 pelna, a ja sie czuje jakby mi sie skonczylo cale opakowanie :(

Nagle, podobnie jak "Pomyslowemu Dobromirowi", zapukal do mojej glowy orzeszek wraz z pomyslem :)
Skoro w paletce znajduje sie ciemniejszy odcien korektora, to mozna go z czyms pomieszac zeby stal sie jasniejszy prawda?


Tak oto pomieszalam ciemniejszy kolor wraz z jasno zielonym, otrzymujac ukochany jasniejszy odcien! Na koniec postaralam sie wyrownac jego powierzchnie po zmieszaniu i wsadzilam go na kilkanascie minut do lodowki, poniewaz podczas mieszania jego kremowa konsystencja sie nieco rozluznila. 


Takim oto sposobem uratowalam cala paletke przed wyrzuceniem, a swoja kieszen uchronilam przed kolejnym wydatkiem! A Wy macie jakies sposoby na podobne ratowanie lub "upgrade" kosmetykow?
Chetnie wyprobuje Wasze sugestie!

ANIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz