czwartek, 21 marca 2013

Rezultaty stosowania odżywki Herome

Witajcie Kochani!


Jeśli ktokolwiek z Was zastanawiał się nad efektami jakie daje odżywka Herome, o której wspomniałam parę dni temu, to zdecydowanie czytajcie dalej :)

Moje paznokcie odżywają w tej chwili po styczniowym ściąganiu żelu. Muszę przyznać, że nie przykładałam się za bardzo do tego ściągania, w wyniku czego moje paznokcie sporo ucierpiały.  Płytka była bardzo cieniutka i nie dało się ich zapuścić bez ryzyka powyginania ich na wszystkie możliwe strony. 

Minęły już 3 miesiące od kiedy stosuje odżywkę, a rezultaty zobaczcie sami!



Na zdjęciach widać dokładnie, że jeszcze około połowa długości paznokcia to jeszcze strefa lekko nadwyrężona i "po przejściach " Świadczą o tym, chociażby białe plamki i troszkę mocniejsze zaróżowienie. 




To, co jednak zachwyca najbardziej, to poprawa ich grubości i sztywności. Sztywność na zdjęciu nie bardzo można uchwycić, ale grubość jak najbardziej!


Dodam jeszcze, że moje paznokcie nigdy nie miały takich białych końcówek. Podsumowując, u mnie do efektów można zaliczyć wzmocnienie płytki, pogrubienie płytki, poprawa wytrzymałości i wybielenie końcówek. Czekam tylko, aż zrosną resztki pokiereszowanej płytki, kiedy nie będzie już na niej żadnych białych plamek! Wtedy będzie perfekcyjnie!

Co sadzicie? A może próbowałyście tej odzywki na własnych paznokciach? Czy tak samo Wam się spisywała? Zapraszamy do pisania komentarzy!


ANIA





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz